De vlucht - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van linenlot - WaarBenJij.nu De vlucht - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van linenlot - WaarBenJij.nu

De vlucht

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linenlot

28 Juni 2014 | Thailand, Bangkok

Na een bewogen/bijzondere vlucht zijn wij veilig geland! Het begon met een vechtpartij tussen 2 jongens op een paar 100 kilometer hoogte en we sloten de vlucht af met redelijk wat turbulentie en van mijn kant uit erg zere oren.
Wij zeiden nog tegen elkaar, gaan we potverdikke op vakantie voor onze rust, kunnen we alsnog vechtende mensen uit elkaar houden! Haha. Nee, om eerlijk te zijn hebben wij er niet veel van meegekregen, omdat we heerlijk met onze oogmaskertjes op en onder ons dekentje weg lagen te dommelen.
Maar 1 van de jongens was wel gewond en kreeg een andere plek in het vliegtuig. Lekker om je vakantie zo te beginnen met je vrienden?! Wees gerust, dit overkomt ons zeker niet. Wij hebben heel schattig half over elkaar heen liggend geslapen :) (de slaap/been/beweegruimte was nogal beperkt)

Het eten in het vliegtuig was wel prima geregeld en ook redelijk goed te eten!

We vinden het wel erg lekker om weer vaste land onder onze voetjes te hebben, bijna 11 uur vliegen is toch wel erg lang, maar vooral vermoeiend.
Wij gaan zometeen eerst naar ons hotel om lekker even te douchen en een paar uurtjes te slapen.

Verdere belevenissen volgen, liefs uit Bangkok.

• 28 Juni 2014 - 09:12

Juul, Gerrit En Mam:

Wat een ontzettend leuk verhaaltje hadden jullie geschreven fijn dat jullie heel in Bangkok zijn aangekomen. Groetjes Juul, Gerrit en mam

• 28 Juni 2014 - 10:26

Paulien En Werkende Pap:

Tjeeee jullie hebben in die 11 uur al heel wat meegemaakt, lekker dat jullie zo verwend zijn in Parijs.... ligt toch aan de stad ha ha.
    Brrr jammer van de turbulentie en je oren, hopelijk zijn die weer snel vrij, zodat je alles weer goed kunt horen. Was wel effies schrikken denk dat er twee op de vuist gaan, ook al zijn jullie heel wat gewend... dit is niet wat bij vakantie gevoel hoort nietwaar... maar het is goed afgelopen gelukkig.

Nog effies wat bij tanken en dan kunnen jullie helemaal genieten van Thailand... hoe is het weertje???

Hmmm was ik nu maar in jullie rugzakje meegevlogen (lol).. Ik reageer weer eerder dan je vader omdat die voor laatste keer in 4 weken de zaterdagdienst draait, dus die reactie komt nog wel hoor dames...

Hou jullie haaks en vind het geweldig dat we zo contact houden....
    Groetjes ...... and have FUN

• 28 Juni 2014 - 11:40

Linda:

Hoi luitjes,

Wij worden net wakker, dus hebben heerlijk een heerlijk geslapen.
    Het hotel is schoon en de bedden liggen prima (maar waarschijnlijk had ik nog op een cactus kunnen slapen.. Haha)

Hier in Bangkok is het vrij benauwd en van het kleine stuk wat we nu gezien hebben, ook erg smerig. Zometeen gaan we even de markt op en maken we onze eerste kennismaking met het eten, ik ben benieuwd!

De vlucht was inderdaad best vreemd, voor ons beide natuurlijk de eerste keer zo'n lange reis en dan ook nog een paar van die stumpers die gaan vechten, heel apart!
    Met mijn oren gaat het weer prima gelukkig :)

Deze manier van contact houden is perfect! En de berichtjes van papa zie ik wel verschijnen ;)

Dikke kus van ons.