Lang leve Parijs - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van linenlot - WaarBenJij.nu Lang leve Parijs - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van linenlot - WaarBenJij.nu

Lang leve Parijs

Door: Annelot

Blijf op de hoogte en volg linenlot

28 Juni 2014 | Frankrijk, Parijs

Hallo fanatieke volgers!! Hier een berichtje van mij! Het is hier te gek! De reis naar Parijs leek maar een kwartier, ideaal! We hadden een warm welkom in Parijs! Toen we daar aankwamen werden wij ontvangen door 4 nette heren die ons een verse jus aanboden.. Nomnomnom wat ging dat er lekker in.. Vervolgens werden we bij een restaurant naar binnen geroepen om te genieten van en overheerlijke (gratis) lunch! Luxe dat het was! Wauw!! Na te hebben genoten van deze lunch werden we naar een soort van slaapzaal gebracht.. Je gelooft je ogen niet, serieus! Wat we daar zagen was niet mis! Allemaal losse bedden van om en nabij 130 breed in een soort van afgeschermde kamertjes.. Op het nachtkastje lag een set oordopjes, oogmasker en een Temazepam en overal liep bedienend personeel.. Een ieder kreeg een kamertje toegewezen en daar lagen we dan.. Wie had dat gedacht van een luchthaven als Parijs..... Toen ik wakker werd van de ijscoman.. Onee het was vrouw franse Miep met de mededeling dat er een verdacht pakketje op de luchthaven stond, lukte het mij niet om overeind te komen.. Ik had een gebroken rug, een hele stijve nek, een slapend linkerbeen/bil een heeeeele droge mond en had het zoooo koud :(... Het positieve aan het hele verhaal is dat we nog maar 2,5 uur moeten wachten en dan vertrek ons vliegtuig naar Bangkok!! Yeahhh ik kan niet wachten tot we er zijn.. Eerst even lekker bijslapen en daarna maar even een frisse duik in ons zwembadje..

  • 28 Juni 2014 - 13:01

    Anneke:

    Niets is wat het lijkt, een droom.

  • 28 Juni 2014 - 22:06

    Ronald:

    Hallo Linda en Annelot,

    Hoop dat jullie genieten daar, maar zijn jullie wel samen op dezelfde vlucht geweest? als ik Annelot haar verhaal lees was het goed geregeld op Parijs, maar linda heeft volgens mij ergens anders gezeten, ik hoop dat jullie wel samen verder door thailand reizen, maar geniet ervan en we lezen we het wel

    Gr Pap, (van Linda)


  • 29 Juni 2014 - 03:12

    Linda:

    Hoi pap (van Linda),

    We zaten samen op hetzelfde vliegveld in Parijs hoor.
    Alleen heeft Annelot daar heerlijk liggen slapen en haar geschreven verslag gedroomd.
    Ik was echter wakker en maakte mijn verslag dus bewust mee, haha.

    Verder genieten we hier in Thailand enorm, we hadden het er gister nog over hoe gek het eigenlijk is om dan zo ineens in Bangkok te lopen. Je stapt in een vliegtuig, 16 uur reizen en als je uitstapt ben je in zo'n compleet andere wereld. Maar wel 1 die we super vinden!
    Wat we overdag van Bangkok zagen beviel ons niet zo, erg vies en druk. Maar gisteravond was het net een sprookje. Overal verlichtte lampionnen en een hele relaxte sfeer.

    Maar ik zal je/jullie niet te jaloers maken, jullie moeten gewoon nog hard werken.

    Veel liefs en tot horens!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Thailand

Rondreis in Thailand en nog een beetje luieren op de bounty eilandjes!!

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2014

Koh Phangan

10 Juli 2014

Koh Samui

08 Juli 2014

Phuket

06 Juli 2014

Pai

05 Juli 2014

Eerste dag Pai
linenlot

Linda & Annelot

Actief sinds 27 Mei 2014
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 3920

Voorgaande reizen:

27 Juni 2014 - 20 Juli 2014

Thailand

Landen bezocht: