Parijs - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van linenlot - WaarBenJij.nu Parijs - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van linenlot - WaarBenJij.nu

Parijs

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg linenlot

27 Juni 2014 | Frankrijk, Parijs

Hier even snel een berichtje vanuit Parijs. Ze hebben het hier zo bedacht, dat je gratis 15 minuten wifi hebt en daarna flink moet betalen. Alleen begrijpen ze niet dat wij hier 6 uur moeten wachten.
En aangezien ons ontbijtje van vanochtend nogal exclusief (in prijs 30 euro voor water en 2 broodjes) was, beperk ik mij even tot de 15 minuten.
De vlucht hier naartoe ging prima, we zijn beide wel erg moe.
Lot ligt nu lekker naast me te slapen op een zelf gemaakt bedje van stoelen, nekkussens en een omslagdoek (bedankt Josien en Anneke!) en ik ben mijn tijd aan het vullen door tegenover de paskamer van de Hugo Boss winkel te zitten, niet heel verkeerd hoor af en toe, haha.
Om 14:15 vliegen wij verder naar Bangkok, daar zullen jullie weer wat van ons horen.

Voor nu, veel liefs vanuit Parijs!

• 27 Juni 2014 - 17:32

Jo:

Ik hoop dat het wachten is meegevallen!! Jullie zitten nu alweer een paar uurtje hoog in de lucht :-).
    Echt gewoon jaloers op jullie! Belangrijk is: geniet van alles wat je meemaakt en overkomt! Dit wordt een herinnering om nooit meer te vergeten...
    Kusxxx