Spannend! - Reisverslag uit Middenmeer, Nederland van linenlot - WaarBenJij.nu Spannend! - Reisverslag uit Middenmeer, Nederland van linenlot - WaarBenJij.nu

Spannend!

Door: Annelot

Blijf op de hoogte en volg linenlot

26 Juni 2014 | Nederland, Middenmeer

Jaja, vannacht vertrekken we naar Thailand!! Begint nu wel wat spannender te worden.. dus toch maar begonnen met het inpakken van mijn tas.. Gelukkig is Linda zo aardig geweest om alvast mijn kleding wat uit te zoeken! Net nog even naar de supermarkt geweest voor wat lekkers voor in het vliegtuig.... chocolade pinda's!!!! Nomnomnom

• 26 Juni 2014 - 16:29

Anneke:

Lieve meiden, heel,heel veel plezier in het mooie Thailand. Kus

• 27 Juni 2014 - 09:32

Paulien:

Hallootjes reizigers....

Hoe is jullie 1e vlucht gegaan.... alles ok daar in Paris..
    Genieten......

• 27 Juni 2014 - 10:04

Linenlot :

Ja prima, alleen zijn we een beetje moe! Lot ligt uitgeteld op de bankjes, haha. Ik denk dat ik zometeen in het vliegtuig heerlijk slaap. Liefs uit Parijs!